Wij zoeken géén schaap met vijf poten. Het belangrijkste is dat jij enthousiast wordt van deze vacature. Denk je dat jouw profiel en interesses goed aansluiten bij wat je gaat doen? Dan komen we graag met je in contact!
Wat je doet?
De salarissen verlonen van collega’s van drie verschillende BV’s., dat is kortgezegd jouw rol als salarisadministrateur. Een afwisselende parttime baan want het gaat om zowel kantoorpersoneel als technicians en monteurs die in de binnen- en buitendienst aan projecten en installaties werken.
Samen met één collega verzorg je van a tot z de salarisadministratie. Van het verzamelen van alle nodige informatie uit urenlijsten, gegevens van de Belastingdienst en HR systemen tot het toepassen van de geldende wet- en regelgeving. Daarbij maak je gebruik van AFAS en een SAP systeem. Nauwkeurig controleer je onder meer pensioen- en heffingsberekeningen.
Daarnaast ben je een kei in Excel en kun jij makkelijk overzichten en rapportages maken. Je vindt het leuk om in verschillende systemen te werken en kan hier dan ook goed mee uit de voeten. Ook zorg je voor de verloftoekenning voor de medewerkers en help je je HR collega’s met AFAS en SAP vragen.
Hoe ziet jouw werkomgeving eruit?
Onze open en ongedwongen sfeer maakt het je makkelijk om informatie te verzamelen. Andersom weten collega’s jou te vinden voor uitleg over de salarisverwerking. Wil je af en toe thuiswerken omdat je je dan beter kunt focussen op bijvoorbeeld controleberekeningen? Prima! Bij ons draait het om output, het zorgdragen dat je de maandelijkse deadlines haalt zodat je collega’s op tijd hun salarissen uitbetaald krijgen. Je extra inzet tijdens de piekmomenten kun je natuurlijk compenseren op de rustige dagen.
Wat hebben wij jou te bieden?
Waarom je voor onze organisatie kiest? Aangezien je al bent gestart met lezen, hebben we jouw interesse blijkbaar al gewekt. Supertof! En die interesse willen we vasthouden. Oók als je eenmaal bij ons werkt. Daarom bieden we je naast een goed salaris een heel mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, opleidingsmogelijkheden en loopbaankansen. Daar vertellen we je graag alles over in een persoonlijk gesprek. Alvast een sneak peek:
- Flexibele werktijden en hybride werken
- 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen bij een fulltime dienstverband volgens de CAO Metaal & Techniek
- Een aantrekkelijke winstuitkering
- Een aantrekkelijk aandelenspaarplan met gratis bonusaandelen
- Aanvullende cursussen of opleidingen in je vakgebied
- Een breed netwerk aan fijne collega’s om mee te sparren
- Een laptop en telefoon
- Personeelsvoordeel, zo kun je bijvoorbeeld met korting een weekendje weg
- Toegang tot 100+ online trainingen via Goodhabitz
Wat vragen wij van jou?
- Je bent parttime beschikbaar (32 uur per week, dagen en uren in overleg);
- MBO werk- en denkniveau;
- Je bent een administratieve topper die alles tot in de puntjes bij houdt;
- Minimaal twee, maar liever meer, jaar ervaring op een salarisadministratie;
- Kennis van wagenparkbeheer is een pré;
- Kennis van softwarepakket AFAS is een pré;
- Je bent een administratieve kei, bent zeer secuur en goed met Excel;
- Je bent bekend met het reilen en zeilen van een organisatie. Je weet wat het team nodig heeft en speelt hier goed op in;
- Je bent servicegericht en werkt graag in teamverband.
Wie zijn wij?
Met honderden ondernemende technische professionals werken we iedere dag aan de energietransitie. We ontwikkelen oplossingen voor alle spelers die elektriciteit opwekken, transformeren en distribueren. Bij ons bepaal je zelf jouw loopbaan. Empower your career, noemen we dat!
Actemium en Omexom hebben meerdere locaties in Nederland met eigen salarisadministrateurs. Bij hen kun je altijd terecht met vragen of om te sparren. En je bent elkaars achtervang. Binnen de locaties werk je samen met de HR-collega’s en collega’s van de financiële afdelingen. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en vrijheid om je werk op een goede manier aan te pakken. Ook krijg je veel mogelijkheden om aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling te werken. Sowieso neem je elk jaar deel aan twee centrale kennisdagen over loonheffing en de werkkostenregeling.
De sollicitatieprocedure
Weten waar je aan toe bent is wel zo fijn. Daarom leggen we graag uit hoe onze sollicitatieprocedure eruit ziet.
-
1
Solliciteer, dat kan al door alleen jouw gegevens achter te laten
Heb je een leuke vacature gezien? Leuk! Dan leren we jou graag kennen. Stuur ons je CV op, of laat in ieder geval je persoonlijke gegevens achter. Onze HR Business Partner neemt contact met je op en bespreekt jouw profiel binnen een week met de Business Unit Manager.
-
2
We zijn onder de indruk en nodigen je uit voor een gesprek
Op papier zijn we al een match! Door een eerste gesprek gaan we kijken of de klik er ook is. Dat gesprek voeren we altijd live, op één van onze locaties.
-
3
De klik is er, dus we nodigen je uit voor een tweede gesprek
We zien een samenwerking met elkaar zitten, maar willen ook zeker weten dat we jou de juiste uitdaging kunnen bieden en of jouw kennis binnen de functie past. Daarom spreek je altijd met meerdere collega's van Omexom.
-
4
We gaan het hebben over je salaris, arbeidsvoorwaarden en toekomst
Dit doe je samen met de HR Business Partner en jouw aankomende leidinggevende of de Business Unit Manager.
-
5
Welkom bij Omexom!
Wat leuk, we zijn een match. Voordat je bij ons start krijg je een app waarin alles staat voor jouw onboarding. Zo heb je alle informatie voor een vliegende start!